Activiteiten

In 2018 hebben we geld ingezameld  d.m.v. sponsoring, giften en acties. Om te komen tot een eigen Bos- en Meerzicht busje waar ook een bewoner met rolstoel in vervoert kan worden.
Met het afnemen van voorzieningen vanuit overheidswege  gebruiken we deze bus om hiermee tegen een kleine kostendekkende vergoeding ouderen te vervoeren naar bijvoorbeeld ziekenhuis, familie bezoek, te halen en te brengen naar de dagverzorging/behandeling bij Bos- en Meerzicht.
Voor de bewoners, familieleden van bos en meerzicht is het gebruik inbegrepen bij de zorg en het wonen.
We hebben deze autobus aan kunnen schaffen en word er veel gebruik van gemaakt. Echt geweldig!

Ook hebben we d.m.v. sponsoring, giften, acties en een financiële bijdrage van Stichting het Diakonessenhuis, de beleef tv kunnen aanschaffen. Met de vele mogelijkheden wat de beleef tv heeft te bieden kunnen er spelletjes op worden gespeeld, filmpjes worden bekeken en kunnen we ermee op internet. Voor ieder wat wils.

Door de grote opbrengst tijdens het oliebollen bakken en de verkoop hiervan op 30 december 2018, hebben wij afgelopen zomer voor in de tuin van Bos en Meerzicht meerdere bankjes kunnen aanschaffen. Tijdens een wandeling in de prachtige tuin kan nu met regelmaat gerust en genoten worden van het prachtige uitzicht.